Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Bättre än förut

Livet Permalink0
Idag var det svettigt. Riktigt svettigt. Tog mig till gymmet idag efter en stunds hängade i soffan för att vakna. Nog att jag tog mig en sovmorgon med. Välbehövligt. Även om det endast är en tidig morgon den här veckan. Började med att värma upp på löpbandet, riktigt tufft var det, 2km på 11:29min. Mycket nöjd med det. Jag var helt ensam på gymmet idag, så passade på att köra några marklyft. Har med godtekink tagit 50kg nu ett tag, så lastade på stången först till 55kg och sen 56kg. Alltså bättre än förut och personbästa. Nästa mål är såklart 60kg. Det får helt enkelt bli en annan dag. 
 
Varvade styrka med konditionsövningar. Dom där förbaskade burpeesarna hade jag helt glömt bort ett tag, eller snarare förträngt. Men dom gjorde sig påminda igen. Så hej och hå så gjorde jag 25st totalt. Riktigt jävla jobbigt om jag får säga det själv. Är grymt nöjd med passet och sådär lagom mör i kroppen. Jag inser att passen där jag är riktigt svettig och håller uppe pulsen, det är dom jag gillar bäst och dom jag mår bäst av efteråt. Så mer sånna pass åt mig tack!
 
Resten av dagen har spenderats i soffan, kollat Biggest Looser, Da Vincis Demons och slösurfande. Även beställt lite grejer från Svenkhälsokost och Lush. Så det väntas fina paket här i veckan förhoppningsvis. Kvällen ser inte mycket mer ut för världen. Jag håller mig inne pga pollenallergin. Tyvärr så får jag inte njuta av vårvärdet som alla andra. Det är höga halter björk just nu. Så hoppas på att det kommer lägga sig snart. Men jag ser hur vackert det är där ute. Och temperaturen har stigit avsevärt i lägenheten. 
 
 
Till top