Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Checkar ut för idag

Livet Permalink0
Har avklarat arbetspasset. Det är tur att man många gånger har ett grymt proffesionellt tålamod och orkar bita sig i tungan många gånger. Men nu är jag i mål för dagens pass i vilket fall, stannade kvar och snackade med nattpersonalen lite så blev lite sen hem. Har fått i mig en kopp te och ska borsta tänderna snart så jag inte börjar äta en massa snart.

Igår åt jag godis, trodde jag skulle ha sötsug till tusen idag. Men icke. Hur lugnt som helst med den delen. Har fixat maten hur galant som helst idag. Så jag blir riktigt nöjd om jag tar mig i säng nu utan någon kylskåpsrensning. Fixade även till äggmjölken till imorgon frukost på jobbet. Äter middag efter jag har slutat jobba så behöver lite extra på morgonen för att fixa passet.

Nu tror jag mest att jag kommer att surra så lika bra och säga god natt, behöver nog plussa på sömnkontot lite från föregående natt.
 
Min lunch idag, spenat och lax med massor med smör och majjo. Så fantastiskt gott och enkelt.
 
 
Till top