Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Upp som en sol

Livet Permalink1
Men inte ner som en pannkaka. Jag kom upp i handstående hela 3 gånger idag när jag var på gymmet. Idag hade dom öppnat ut till Sporthallen så det fanns plats för både utfallsgång, grodhopp och handstående. Kan säga att det bränner fint i rumpan nu, eller ja, den obefintliga som jag håller på att bygga upp. Jag äger helt enkelt ingen rumpa. Jag får verkligen ligga i om det ska puta litegranna. Hur tjock jag än var så hade jag knappt någon rumpa. Happ, är väl en sån sort helt enkelt. I vilket fall är det väldigt trevligt när dom öppnar upp till sporthallen då det inte finns någon fri yta på gymmet, det är väldigt trångt och litet, men det kostar 850kr/år så vad kan man begära?
 
Målet är att fortsätta med handstående och få till en pushup på det. Borde inte vara en omöjlighet men man vet aldrig. Idag var det bra tungt att ens ta sig upp ur soffan och iväg till gymmet. Nu är jag dock väldigt nöjd efteråt. En dusch och middag väntas. Nu tar jag fredagsmys och känner mig mäkta nöjd.
 
 
 
#1 - - Sofia:

Du har ju tuttar i alla fall :)

Svar: Haha sant, men dom är bra mkt mindre :)
Ljungdahlskan

Till top