Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

En liten sen hälsning

Livet Permalink1
 
En lite god-fortsättning-hälsning från oss. En trött liten nisse under julen sov så gott på mig medans det var familjetid på förmiddagen. Vi har kommit hem från en trevlig vecka i norrland. Lilleman är snorig och sover gott i babysittern nu. Ska ta mig till apoteket och köpa oss en nässug. För det är besvärligt när man har en massa konstigt i näsan.
 
#1 - - Tove Lindgren:

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Åldersgräns 16 år.
Mvh, Tove

Till top