Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Belöna dig själv

Livet Permalink0
Jag fick igår mail av min utbildningsledare i kursen funktionsbevarande omsorg och stimulans. Där skirver hon att jag ska belöna mig själv efter väl utförd prestation i kursen. Jahapp. Vad ska jag belöna mig med då?! Jag är rätt bra att belöna mig själv med saker, inte med mat. En annan gång i världen hade det säkert varit mer värt att belöna mig med mat än med saker. Idag så finns det inte på min världskarta att belöna mig med mat. Så jag funderar på vad det kan vara. Jag skulle iofs behöva en ny foundation. Min är liiite för mörk och jag har kollat ut en jag nyans som fungerar bra. Har tidigare senaste åren använt mig av Maybellines Fit me. Men ingen har riktigt fungerat helt hundra. Däremot hittade jag en annan jag är sugen på. Vad nu den hette var en annan fråga. Just nu känner jag mig allmänt grådaskig och trött. Så det kan nog vara en bra sak att belöna sig själv med.
 
 
Till top