Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Första advent tvåtusenelva

Livet Permalink0
Och det regnar, blåser och är "varmt".

Har iaf försökt att skapa lite julstämning med lussebullsbak, julmusik och adventsfika med glögg och lussebullar med Magnus och Patrik. Sen bar det av till stallet och mockade och fixade boxarna åt Vattar och Maski. Jag och Magnus åt kebabtallrik på stop 76 och sen beslöt vi oss för att inte gå på julskyltningen i Östhammar för att det regnade så mycket. Så det vart en trip ut till Sandikaön till Anna för lite fika.

Kom hem strax efte 20. Lag oss i sängen och tittade på teve en stund. Magnus somnade rätt fort, men det behövde han eftersom han ska producera ström åt oss inatt.

Nu blåser det ute. Inget vidare alls ute. Och har man taklägenhet så hör man verkligen hur mycket det blåser. Får hoppas att mitt fönster som gått sönder inte blåser upp inatt. Har lagt en filt inklämd i dörren så den slipper "slå" eller ja, den är inte helt tät så den står och "skakar" lite. Jag kommer väl snubbla över filten imorgon bitti. Det är en filt som jag alltid använder till dörren. En gammal rackare.

Nu ska jag slökolla lite på teve och sen blir det sängen för min del. 5 tidiga mornar den här veckan väntar.
Till top