Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Låt mig få sova inatt, snälla!

Livet Permalink0
Inatt har varit en vidrig natt. Somnade skönt strax innan 23 igår. Vaknade vid 2, dels för att jag drömde och sen så började Magnus röra på sig i sängen. Ja, jag är sjukt lättväckt. På gott och ont. Sen kunde jag bara inte somna förrän 5 imorse. Slumrade men somnade inte. Sov sen till 06,21. Trodde inte det var möjligt att klockan ringde så tidigt. Jag var trött så jag var yr. Orkade inte ens sminka mig. Kom iväg till jobbet och möttes av kommentaren: "du ser trött ut". Trött var bara förnamnet.

Det har över all förväntan gått bra och jobbat. Inte varit allt för trött. Men nu, känner jag hur ögonlocken blir tyngre. Men ja, jag lär nog hålla mig vaken ett tag till. Men uff så trött jag är!
Till top