Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Dags att sätta

Livet Permalink1
Jag känner att jag har ett jävlaranamma i mig just nu. Nu när vågen äntligen är nere under 70kg och verkar hålla sig där så känner jag att det är bara att ge lite till så kanske jag är nere på målvikt innan midsommar?! Ja, åtminstånde någon gång i sommar. För känner jag mig själv rätt så kan jag inte avvara vinet under sommaren. Det kostar jag på mig. Men att hälla i mig massa shots, cider och drinkar känner jag inte för alls. Nej, det här kommer att bli en vinsommar helt enkelt.
 
I vilket fall så kör jag på lite med periodisk fasta nu ett tag framöver. Har sen i måndags hållt på. Det är inte så tufft som man tror. Äter fram till 20-22 på kvällen och sen minst 16 timmars fastande tills nästa ätfönster börjar. Och lchf-kost såklart. Det borde funka. Nu vill jag få fram mina muskler som faktiskt finns där under stoppningen. Så det är bara att köra på nu!
#1 - - Therese Edin:

Jätte bra! Det där jävlaranammat är super! ;)
Vin och whiskey är Ok för min del :)Du är på den vikten som jag vill nå! Heja OSS!!

kram kram //T

Till top