Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Blomster

Livet Permalink0
Jag köpte en VS Body Mist när jag var in till Uppsala i lördags. Det är en riktig blomsterprakt. Helt fantastisk om du frågar mig. Det behövdes verkligen nu när våren börjar blomstra och vi går mot sommar. På något sätt råkar jag alltid ha lite för många dofter i mina skåp, och är dålig på att variera mig med tyvärr.
 
Idag väntar arbete igen. Den här veckan är kort och intensiv. Det väntar långledighet i helgen som kommer. Inget planerat men det ska bli riktigt skönt att vara ledig. Dagen till ära ska jag släpa mig till gymmet, var en vecka sen sist så det behövs verkligen. Har inte kunnat sova nu på morgonen så har fått i mig te och ska snart ta mina aminosyror och knata iväg. Ska bara klä på mig först. Det tar emot, men jag vet hur skönt det är efteråt. Så jag behöver bara sparka lite på mig och ta mig iväg. Jag känner av min allergi rätt rejält så jag har lite lång startsträcka på morgonen nu.
 
Jag har njutit fullt ut av en ledig helg. Hur skönt som helst. Har även tagit lite större beslut i helgen så får se om det bär eller brister. Nu håller jag er på spänd lina, men det gör jag med gott samvete. Tredjegången gillt heter det väl?! 
 
God morgon på er och hoppas ni har en fantastisk dag. Nu sparkar jag upp mig ur soffan och tar mig mot gymmet.
 
 
Till top