Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Träningsfunderingar inför sommaren

Livet Permalink0
Bor som sagt på liten ort. Mycket är stängt här på vintern. Men inte gymmet, då är det öppet 6 dagar i veckan. Under sommaren 2 dagar i veckan. Happ, det kändes ju väldigt roligt. När man vill hålla igång känns det sådär må jag säga. Så jag har två funderingar inför sommaren, antingen skaffa mig ett sommarkort i Östhammar för ca 600kr, men vad jag minns så kommer dom med ha mindre öppettider, eller köpa på mig lite träningsredskap att ha hemma. Har man hus så finns det lite mer plats än i en liten 1.5a.
 
Funderar på att köpa en skivstång/pumpstång och ett hantelsett. Det kan både jag och karln använda oss av. Elljusspåret kommer ligga ett stenkast ifrån huset. Det finns trädgård att tillgå. Funderar att bygga ett eget TRX med spännband och hakar och slänga upp en krok i taket i valvet in till vardagsrummet, för träden i trädgården är inget att hänga upp grejer i. Då gäller det att ha disiplin så det blir något gjort. Det borde gå. Jag har redan två stycken gummiband och en boll. Så det går att få till träningspass om man vill.
 
Så säg att jag har 600kr att köpa träningsgrejer för, det kommer man långt på. XXL hade bra priser och -25% just nu med. Så det kan nog vara något skulle jag tro.
 
Men först ska jag se vad kiropraktorn säger om min rygg, hur länge jag behöver vila från styrketräningen.
 
 
Till top