Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Stulet

Livet Permalink0
Vem stal det egentligen? Min motivation och diciplin? Det verkar som det är långväga bort på något sätt. Jag har fallit pladask både träningsmässigt och matmässigt, även om jag verkligen försöker. Om det kan ha med att göra att jag är väldigt påverkad av allergin och att jag försöker göra verkligen allt rätt i perioder men ändå händer inget större på vågen eller måtten. Det får mig att nästan totalt vilja skita i allting på något sätt. Tragiskt men så sant. Jag ska verkligen försöka ta tag i allt igen och komma tillbaka på banan. Men har varken orken eller motivationen. Samtidigit som jag inte vill gå upp i vikt och vara överviktig så känner jag ibland att jag vill köpa 2kg lösgodis, ett par påsar chips, cola m.m. och bara trycka i mig. Men där säger faktiskt min hjärna ifrån. Vilket är väldigt skönt. Så jag håller mig ändå på en viktstabil nivå. Så jag ska vara glad för det. Men det är bara att komma igen en gång till, eller en gång till ändå. Jag vill vara smalare än vad jag är idag. Även om jag är väldigt nöjd med vad jag åstadkommit på den här vägen än så länge.
 
 
 
Till top