Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Dag 1 av 2

Livet Permalink0
Idag påbörjar jag min arbetsvecka igen. Idag och imorgon kväll. Skönaste veckan på mina 4 veckor. Och jag har faktiskt inget planerat dom lediga dagarna. Det är rätt så skönt faktiskt. Få ett lite break mitt i allt. Igår fortsatte jag och läsa in mig på sista halva uppgiften som jag ska ta tag i och skriva ihop. Lite krånglig så behöver nog tänka till ett par gånger innan jag får ihop det. Yogat har jag gjort både idag och igår, hej och hå vad stel ryggen är. Märks att jag inte tränat på ett tag. Tog mig en promenad igår på ca 3km med podcasts i öronen. Träffar alltid folk på vägen man vill prata med, men alltid lika trevligt. 
 
Nu ska jag krypa ner i soffan, luta mig tillbaka med min bok och slappa lite innan det är dags för lunch och sen åka via Coop till arbetet. Ha en fin dag.
Till top