Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Fredag

Livet Permalink0
Alla längtar efter fredagar känns det som. Jag går på ytterligare en helg med jobb. Det gör mig ingenting. Kan vara riktigt skönt att jobba på helgerna. Idag har jag varit symtomfri i 48h och klassas alltså som frisk. Men känner mig aningens sliten och trött. Ska försöka ta mig ut en liten sväng och promenera lite. Måste ut och få lite luft. Även om det känns tung. Bättre än inget. Hade en liten släng av feber igår kväll. Men det gick över snabbt. Just nu händer det inte överdrivet mycket i mitt liv. Det har legat lite på halvfart då jag kännt av förkylning ett tag och jobbat en hel del. Men nu är jag inne i en lugnare period med jobb. Fast första nu är att hitta tillbaka till krafterna. Magen är fortfarande öm och jag har svårt att veta vad jag vill och kan äta utan att jag får allt för ont. 
 
Så, nu får det vara slut på att vara sjuk helt enkelt. Ha en fantastiskt fredag.
 
Till top