Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Update

Livet Permalink0
Det blir väldigt sporadiskt bloggande nu för tiden. Det händer inte så överdrivet mycket hos mig just nu. Besiktade bilen i fredags och den gick igenom. Har legat och kollat på serier och bara slappat. Ett gäng promenader har det blivit med. Målet är 5 mil i Januari. Det borde jag fixa tycker jag. Uppe på 33km nu. Och än är inte månaden slut. Imorgon ska det köpas gymkort och sen iväg på Crossträning med härligaste gänget. Så jag räknar med träningsvärk på tisdag. 
 
Jag har även bestämt att Glod får gå på en välförtjänt mammaledighet nu. Hennes bebismage börjar titta fram, och jag är inget större fan utav att rida i januari-februari. Har aldrig riktigt varit. Sambon min har jag skickat iväg till Åre en vecka, så jag är hemma hela veckan själv. Jobbar förvisso 6 dagars dag vecka så den lär nog rinna iväg. 
 
Imorgon startar jag upp med träningen igen. Som jag har längtat!
 
 
Till top