Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Redan vecka 18

Permalink0
Förra veckan var lite väl stressig. Vilket har visat sig i huvudvärk igen. Suck. Bokat in läkarbesök den 2 juni för ev deltidssjukskrivning. Har så ont på eftermiddagarna att det enda jag klarar av är att lägga mig och sova. Och det är inte migrän. I måndags småjoggade jag vårruset uppe i Gävle.  Är mycket nöjd, men  gigantisk träningsvärk efteråt.  Men så jag saknar den känslan. Har även haft två blödningar i samband med toalettbesök måste säga att jag stressar upp mig. Men jag är tydligen en lättblödande sort. Nog om det. Har varit hemma ett par dagar för att vila.  Så tråkigt det är men jag vet att jag så väl behöver det. Kroppen OH hjärnan är inte kompatibla med varandra just nu. 

Projekt hemma nu är att måla om huset och garaget. Snart är all rödfärg klart på huset. Sen är det bara det bita kvar innan vi ger oss på garaget. Jag tycker även mina gräsfrön borde börja växa snart.

Om det är ngt som växer så är det magen. Men inga rörelser eller känsla där inne än. Men det kommer väl.  Är i vecka 18 nu så det är en bit kvar men det har gått fort nu. Nu går det inte att missta att jag är gravid. Det går inte att dölja längre. 

Till top