Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Det kräver planering

Livet Permalink0
Och jag har införskaffat mig nog den dyrast kalendern i mitt liv. Men ack så fin. Dessutom med 6 olika kolumner där vi kan planera in livet. Dessutom med en sambo som arbetar skift kan det vara extra bra att hålla koll på livet. Sen gäller det bara att skriva in allt med. Med tanke på att vi fått datum på BVC för Casper redan nästa år så är det helt enkelt bara att skriva in. Nu gäller det bara att jag hittar ett bra ställe att hänga upp den på. Hur kommer det sig att man tycker man har en massa ytor men drygt ett år efter man har flyttat in och kommit till rätta så är det inte alls lika tomt längre? Och dessutom behövs det en rensning på diverse grejer. Alldeles för mycket grejer nu igen. Jag borde bli bättre på att slänga och rensa helt enkelt...
 
 
Jag har köpt den här på Barntavlor.se Kolla gärna in för fina tavlor och kalender.
Till top