Anna Lina Elsa

Att vara den man är just nu och uppskatta det.

Lilla mys

Livet Permalink1
Det är en riktig liten mys-unge vi har fått. Helst av allt under dagarna ligger han på mitt bröst med huvudet på gräddhyllan och myser och sover. Nu börjar jag få in snitsen så jag kan göra saker medans han sover. Som att plugga. Dessutom är babybjörnen väldigt bra många gånger så jag får saker gjorda. Idag sitter jag och pluggar vård i livets slut. Det går, även om jag hellre bara myser.
 
Jag har börjat komma igång och röra mig lite mer. Promenader på minst 3km varje dag. Och dessutom mammamage-appen. Lite väl lätta övningar än. Men det är bara att göra det från början. Idag blir Casper 4 veckor. Var har dom veckorna tagit vägen? Jag vet inte. Men det är fantastiskt att han är här. Min lilla skrotis. Men jag måste säga att jag faktiskt längtar lite tillbaka till jobbet, även om det här är underbart. Och jag ska njuta, så mycket det bara går. Dock blir det undansatt städning och sånt hemma. Men det är det värt och vi kommer nog in i någon form av rutiner snart.
 
Och nu tillbaka till studierna.
 
 
#1 - - Zandra:

Jag längtar oxå till att få jobba lite, ska börja lite på timme efter nyår tänkte jag... Jag tar å städar ett rum per dag. Det är lagom 😊👍🏻

Till top